Uprzejma Mowa

Wielu przedsiębiorców ma bezpośredni kontakt z klientem, albo przynajmniej ma pracowników, którzy ów bezpośredni kontakt z klientem wykorzystują. Niestety często jeszcze zapominana jest istotna zasada, aby nadawać wypowiedziom uprzejmą formę. 

Czytaj więcej...

Wydojone smallbusinessy

Blisko 80 procent polskich firm upada w ciągu pierwszych dwóch latach swojej działalności.  

Czytaj więcej...

Jeśli chcesz zarabiać od razu, to idź na etat

Ludzie często zakładają swoje firmy, by być niezależnym i zarabiać dużo pieniędzy. Bardzo słusznie , bo taki jest cel własnej działalności.

Czytaj więcej...

Nie bądź jak Poncjusz Piłat

Niedługo święta i czas na refleksję przede wszystkim dla osób wierzących. Te refleksje można także odnieść do marketingu regionalnego. Jak to możliwe?

 

Czytaj więcej...

Bądź sprytny

Wiele firm regionalnych potrafi odnosić sukcesy. Codzienne działania przynoszą bardzo dobre zyski. Firma działa zgodnie z wypracowanymi schematami, które od dawna się sprawdzają  i jest poprostu fantastycznie! Czy na pewno? Czy to wystarczy, aby mieć firmę, która przetrwa?

Czytaj więcej...