Słuchanie to nie bla bla bla

Pod tym pozornie trywialnym tytułem kryje się bardzo konkretny przekaz. Jest to rzecz szczególnie ważna na rynku regionalnym, gdyż dzięki temu bez kosztowej świadomości można konkurować nawet z dużymi korporacjami.

Czytaj więcej...

PROBLEMY PRASY LOKALNEJ

Ostatnimi czasy w jednej z branż, w której działam - prasie lokalnej - można czasami zauważyć brzydkie (delikatnie mówiąc) działania.

Czytaj więcej...

ŻÓŁTY MOCZ NA BIAŁYM ŚNIEGU

Tytuł skandaliczny sam w sobie, ale ma jedną ważną cechę. Wyróżnia się w tle innych tytułów i mało kto nie zajrzy z ciekawości o co chodzi. 

Czytaj więcej...

NIE „DAJ MI ZAROBIĆ”

Dziś będzie trochę inaczej. Trochę bardziej refleksyjnie. Trochę mniej pragmatycznie. Tematem wiodącym będzie szacunek do siebie i do kontrahenta. Być może po lekturze tego artykułu kilka osób weźmie mnie za idiotę, ale trudno. Myślę, że to nie mój problem.

 

Czytaj więcej...

PRZEWAGA OUTSOURCINGU

Outsourcing jest dość nowym zjawiskiem w polskiej gospodarce. Na czym on tak naprawdę polega i dlaczego rozwiązania z nim związane można uznać za kluczowe dla niemal wszystkich przedsiębiorstw?

Czytaj więcej...