SZKLANY EKRAN I SIEĆ

Nie trudno zauważyć, że większość z nas na co dzień obcuje z telewizją i na podstawie tego co tam zobaczy, kształtuje swoje gusta konsumenckie. Dzięki telewizji wiemy, który proszek do prania kupić i jak poradzić sobie z problemem popuszczania, czyli „lekkiego nietrzymania moczu”. Co zadecydowało o tym, że szklane ekrany w tak drastycznym tempie opanowały świat i jak wykorzystać te mechanizmy na rynku lokalnym?

Czytaj więcej...

CZY SAMI DAMY RADĘ?

Prowadząc własną działalność gospodarczą przyłapujemy się nieraz na tym, że pełnimy wiele funkcji naraz. Od sprzątaczki do managera. Wynika to przeważnie z jednego powodu. Słowa klucza, które śni się po nocach chyba wszystkim (w tym Jana Kulczyka również) przedsiębiorcom – KOSZTÓW.

Czytaj więcej...

INNOWACYJNOŚĆ GWARANTEM SUKCESU

Wiadomo, że zakładając działalność gospodarczą kierujemy się często pasją, wykształceniem, czy też tak zwanym czujem. Podstawą sukcesu przedsiębiorstwa jest jednak przede wszystkim wyjątkowość oferowanych dóbr i usług. Zakładając kolejny w mieście salon fryzjerski, czy też szmateks, możemy się bowiem nadziać na opór klientów, gdyż tego typu działalności prowadzone są od lat.

Czytaj więcej...

CIERPLIWOŚĆ DROGĄ DO SUKCESU

Można z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że każdy z nas myślał, myśli, będzie myślał o założeniu własnej działalności gospodarczej. Niejeden oczywiście skusi się na ten niezwykle ciężki, ale pełen nadziei zarazem, sposób na zarobienie na przysłowiowy kawałek chleba. A gdy już przyjdzie nam zdecydować się na to, to jak wyglądają nasze oczekiwania?

Czytaj więcej...

CZY WARTO BYĆ PATRIOTĄ?

Czy warto być patriotą?

Pierwsze skojarzenia po przeczytaniu tytułu idą zapewne w prawą stronę naszej sceny politycznej. Niestety łowców sensacji będę zmuszony nieco zmartwić. Artykuł ten dotyczyć będzie patriotyzmu lokalnego w wymiarze rynkowym, a co za tym idzie – nie będę tym razem (choć nie wykluczam tego w przyszłości) wspominać bohaterów, których krwią nasiąkła nasza ziemia.

Czytaj więcej...