Ufam, że nie jesteś tu tylko na chwilę, więc pragnę Ci odpowiedzieć na pytanie - dlaczego my?

 

Sam prowadzę działalność gospodarczą, doskonale zdaje więc sobie sprawę, jakie są problemy i wymagania przedsiębiorcy. My, bo współpracuję z najlepszymi freelancerami, którzy pracują na własny rachunek i znają się na swojej robocie, są specjalistami w swoich dziedzinach, dlatego możemy zrealizować niemal całkowicie projekty dla klienta wykorzystując efekt synergii. Jeżeli nie przekonuje jeszcze kogoś dlaczego MY, to po to są spotkania, do którego gorąco namawiam.

 

Specjalizacja

Wielu przedsiębiorców działających na rozległych rynkach dysponuje rozbudowanymi działami marketingu. Pracujący tam na etatach specjaliści, działając w jednej branży, poznają ją i potrafią (w większości przypadków) biegle się w niej poruszać. My odchodzimy nieco od tego typu działań. Naszą specjalizacją nie są poszczególne branże, a REGIONY. Wychodzimy z założenia, że każdy region rządzi się innymi prawami. My je badamy i szukamy najlepszych rozwiązań, mając na uwadze, że w grę wchodzą w dużo większym stopniu uwarunkowania kulturowe, demograficzne, polityczne.  

 

Elastyczność

Nawiązując do punktu powyżej, analizując i działając na rynkach lokalnych i regionalnych, posiadamy wiedzę i doświadczenie, które możemy przekazać zarówno lokalnym mikroprzedsiębiorcom , jak i dużym korporacjom, które zamierzają inwestować na znanych nam rynkach.  

 

Oszczędność czasu i pieniędzy

Każdy z nas – przedsiębiorców – nieraz zapewne narzekał na przerost biurokratyzacji i skomplikowania procesów związanych z szeroko pojętymi działaniami rynkowymi. Marzeniem niejednego z nas jest załatwienie wszystkiego w przysłowiowym „jednym okienku”, o czym mówią politycy, a my po prostu to realizujemy. Tworzymy i urealniamy pojedyncze projekty, kampanie, strategie, wszystko kompleksowo. Klienci zaś, rozliczają nas z realizacji, nie musząc komunikować się z kilkoma (kilkunastoma) podmiotami jednocześnie. Współpracujemy z wieloma firmami, artystami, producentami, a ich selekcję dokonujemy na potrzeby oczekiwań i portfela klienta. Dodać możemy, że są to uznane podmioty na ogólnopolskich rynkach. Dla przykładu: przedsiębiorca chce wprowadzić nowy produkt, w związku z tym będzie potrzebował zbadać rynek, opracować brand, wdrożyć strategię, zamieścić wszystko w sieci, zaprojektować reklamy, napisać artykuły, zbadać efekty i jeszcze kilka rzeczy , które muszą korespondować z całością i... My właśnie jesteśmy od pomocy w takich sprawach.  

 

Młodość/doświadczenie

Charakteryzuje mnie jak i najbliższych współpracowników młody, jak na branżę marketingową wiek. Można powiedzieć, że jesteśmy ludźmi koło trzydziestki. Mimo tego możemy powiedzieć, że pół życia przepracowaliśmy w branży, w której do tej pory działamy. Realizowaliśmy projekty w bardzo wysokich budżetach, kierując nasze działania do bardzo szerokiego grona osób. W tym czasie tworzyliśmy marki i umacnialiśmy je na rynku. Mamy na koncie również sukcesy w tworzeniu i promowaniu niekomercyjnych wydarzeń służących społeczeństwu – akcji charytatywnych, koncertów. Nie nastawiamy się na zysk za wszelką cenę, a na harmonię i wzrost lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości. Sukces każdego przedsiębiorstwa jest także naszym sukcesem.

 

Uczciwość

Przede wszystkim – podejmujemy się współpracy tylko i wyłącznie wtedy, gdy widzimy jej sens i obustronne korzyści. Chcemy zarabiać pod warunkiem, że nasz klient zarobi jeszcze więcej w dłuższym okresie czasu. Będziemy optować zawsze za formami skutecznymi, nie kosztownymi. Jeśli jest duże prawdopodobieństwo, że działania marketingowe, które chce wdrożyć klient, nie przyniosą oczekiwanego rezultatu, to mówimy o tym wprost i szukamy złotego środka.

 

PIOTR KURZYNA – Współtwórca zagadnienia "Marketing regionalny". Z zawodu - menedżer - doświadczony praktyk sprzedaży i ekspert z dziedziny zarządzania. Pracował na stanowiskach kierowniczych w międzynarodowych korporacjach. Twórca akcji marketingowych dla firm z branży finansowej, współrealizator spotkań i konferencji biznesowych, a także akcji charytatywnych. Twórca i realizator szkoleń z zakresu sprzedaży oraz autoprezentacji. Mocno związany z rynkiem mediów. Na co dzień wydawca i współtwórca jednego z największych lokalnych tygodników - Extra Wałcz, wydawca magazynów tematycznych, twórca studia reklamowego, a także autor wielu artykułów z zakresu marketingu, sprzedaży i zarządzania. Z wykształcenia specjalista od marketingu politycznego, oraz absolwent psychologii w zarządzaniu na Uniwersytecie im. A Mickiewicza w Poznaniu. Działacz aktywny w tematyce samorządu terytorialnego. Ale przede wszystkim propagator reguły "win-win".