ZŁY SPRZEDAWCA GORSZY NIŻ ZŁY PIES

Czasy ekspedientki, która wychylała się za lady pytając CZEGO już dawno minęły. Sprzedaż kończąca się jedynie na inkasowaniu pieniędzy również jest daleka od obecnej rzeczywistości. Przedsiębiorca musi być teraz wrażliwy na jakiekolwiek błędy dotyczące sprzedaży, szczególnie jeśli działa na rynku regionalnym. Dlaczego?

Czytaj więcej...

SZANSA DLA LOKALNEGO HANDLU

Prezenty kupuję w grudniu - na takim stanowisku stoi aż 70% konsumentów. Jak mogą wykorzystać to lokalni przedsiębiorcy?

Czytaj więcej...

WŁASNA FIRMA? TAK, ALE TWORZONA Z PASJI

Ostatnio zauważyłem w Wałczu dość dziwny trend. Ludzie zakładają firmy w dziedzinach, na których się chyba do końca nie znają. Mało tego, czasem nie mają o swojej branży zielonego pojęcia.

Czytaj więcej...

BIZNES WIRTUALNY JEST BARDZO REALNY

Dziś z internetu korzystają niemal wszyscy. Świadczy to o ogromnej sile biznesu w wirtualnym świecie. Swój produkt możemy bowiem zaproponować większej ilości osób.

Czytaj więcej...

SZKLANY EKRAN I SIEĆ

Nie trudno zauważyć, że większość z nas na co dzień obcuje z telewizją i na podstawie tego co tam zobaczy, kształtuje swoje gusta konsumenckie. Dzięki telewizji wiemy, który proszek do prania kupić i jak poradzić sobie z problemem popuszczania, czyli „lekkiego nietrzymania moczu”. Co zadecydowało o tym, że szklane ekrany w tak drastycznym tempie opanowały świat i jak wykorzystać te mechanizmy na rynku lokalnym?

Czytaj więcej...